Skótduda

egy csapat magyar Dundee-ban

összlátogatottság

Friss topikok

  • Skótduda: Szia! én az mkb-t válaszottam, és elégedett vagyok ,de az erste sem rossz diákként :) (2010.08.05. 22:53) Ostoba Tehenek Pénztára
  • rubasov: ez tök jó! (2010.08.03. 11:38) off bejegyzés - Szomszédok harcikártyák
  • everyonegetsshot: hát ha neked a harangozó teri még az a kategória :D (2009.03.15. 23:22) Belfast
  • veiszi: és döglött nyulat csőrrel belező sirályt láttál-e mán? (2009.02.11. 14:41) meglepetés a kukában
  • veiszi: Amikor elkövettem azt a hibát, hogy egyszer Dzsimi Csángnál ettem, volt szerencsém találkozni Foga... (2009.02.11. 14:37) Agyvarangy és a haverok

2009.05.09. 00:33 Skótduda

Way down in the hole

 

 

 

Bár a számvetésnek még nem jött el az ideje, mégis úgy gondolom hogy már történt annyi minden velünk az elmúlt 8 hónapban amiről már lehet beszélni. mielőtt belekezdek leszögezem : megérte. annak ellenére mondom ezt , hogy itt az élet közel sem habos torta. Pozitívumként emelném ki : az angolnyelv gyakorlását , megpróbálhattunk egy idegen országban boldogulni ,ahol nem feltétlenül látnak szívesen , belepillanthattunk egy valós, jól működő rendszerbe amit Skóciának hívnak , és láthattuk , hogy lehet ezt másképp is csinálni … , megcsodálhattuk a környéket , az országot , a felföldet.
 De mégis azért vannak apróságok, amelyek a szemünk elé telepedő lila ködöt pillanatok alatt oszlatják el. Itt van például az egyetem, (a most következő sorok CSAK a saját véleményem tükrözik) ami hát valljuk be , nem tartozik az elit felsőoktatási intézmények közé , hangzatos neve ellenére nem mondhatnák , hogy Skócia legjobbjai munkálkodnának itt…  Mikor elsős voltam a nagyon sok előadást ,gyakorlatot látogattam, idővel azonban már csak azokra jártam , ahol az előadó megtudott fogni valamivel, ami érdekessé tette számomra az anyagot, gondolom sokan emlékeznek méltán népszerűtlen római jog előadásokra , amellyel magyar nyelvben közepesen jártas tanárunk büntetett. Valójában számomra a helyzet itt sem változott, ami nem érdekelt , vagy az előadás abból állt ,hogy egy PowerPoint diasorból az előadó felolvasta az anyagot ,könnyű szívvel nélkülöztem. Nem mellesleg mindkét félévben jórészt értelmetlen dolgok esszébe foglalásával rabolták az időnket . ez talán még nem is annyira zavart , mint az értékelés , bár otthon már hozzászoktunk ahhoz , hogy nem feltétlenül értékelnek objektívan , na de ami itt folyik az szubjektivitás csúcsa! Hogy lehet az hogy 2 tartalmilag 80%ban egyező dolgozat közül az egyik egy jó nagy egyes , míg a másik majdnem négyes? hogy lehet az hogy kvázi koncepciós eljárást indítanak plágium címén amikor minden forrás fel volt tüntetve?  Valószínűleg a szakunkat vezetők úgy érzik ideje színvonalat emelni, nevetséges(ebben az egyben mintha otthon lennénk). Nem állítom , hogy mindenkit át kell engedni, csak annyit ,hogy ha ide jön valaki kelet európából , akinek itt minden új ,hadilábon áll az angol nyelv megértésével ,mind emellett heti 30 órában dolgozik is ,és ezért még jó pénzt is kap utána az egyetem , legalább egy kis toleranciát tanúsítson. szóval Isten hozott nyugaton J!

 

Szólj hozzá!

Címkék: dundee


A bejegyzés trackback címe:

https://skotduda.blog.hu/api/trackback/id/tr741110891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása