Skótduda

egy csapat magyar Dundee-ban

összlátogatottság

Friss topikok

  • Skótduda: Szia! én az mkb-t válaszottam, és elégedett vagyok ,de az erste sem rossz diákként :) (2010.08.05. 22:53) Ostoba Tehenek Pénztára
  • rubasov: ez tök jó! (2010.08.03. 11:38) off bejegyzés - Szomszédok harcikártyák
  • everyonegetsshot: hát ha neked a harangozó teri még az a kategória :D (2009.03.15. 23:22) Belfast
  • veiszi: és döglött nyulat csőrrel belező sirályt láttál-e mán? (2009.02.11. 14:41) meglepetés a kukában
  • veiszi: Amikor elkövettem azt a hibát, hogy egyszer Dzsimi Csángnál ettem, volt szerencsém találkozni Foga... (2009.02.11. 14:37) Agyvarangy és a haverok

2008.12.15. 11:40 Skótduda

Agyvarangy és a haverok

 

Mindenki kedvenc kínai éttermében ,hol másutt mint a dzsimi csángszban van néhány „érdekes” munkatársunk , közülük emelnék ki 4et:
                4, Kockásfülű nyúl : neve onnan származik, hogy egyfolytában kockás fejkendőt visel ,és heti 6X12 órában mosogat. elvileg. gyakorlatilag a legnagyobb munkakerülő akit valaha láttam , mestere a munka imitálásának ,valódi feladata : a melegítőpultban elhelyezett edények kicserélése valamint elmosása ,amit persze ha teheti velünk csináltat meg , nem mellesleg ha nagyon szorul a hurok rohan cigizni meg enni és valami szerencsétlent addig beállítanak helyette.
                3, Nagymuter: ő már nehezebb súlycsoport, múlt hónapban az idegenrendészet hazazavarta Kínába ,de visszatért… Angoltudása mindössze pár szóból áll ,azokat is olyan hangsúllyal használja ,hogy egy kínai munkatáborban dolgozó őrök is megirigyelhetnék . Parancsai rendkívül egyszerűek : GREG! MOP! ill. GREG! WASH!
                2, Fogatlan : ezt szó szerint kell értelmezni ,tényleg nincs foga , egy idősebb vékony ,maga s kínai nőről van szó , akinek lényegében semmilyen szavát nem lehet megérteni . Ennek ellenére ő kezeli a telefont („ügyfélszolgálat”) , az italrendeléseket és pénzt is és a slusszpoén ,hogy néha pincérkedik is!!  Ha t-mobile tudná, hogy vannak ilyen tehetségek tutira alkalmazná a reklamációs osztályon. kedvenc mondata : há mái áő? (how many hours?)
                1, Agyvarangy : A lista élére azért került egy pincérlány , mert ő  rettenetesen okosnak hiszi magát , merthogy egyetemre jár  , mindemellett olyan csúnya, mint egy béka… rendszeresen kioktat olyan dolgokról , amiket amúgy is tudok , sőt többször is elismétli , mert azt gondolja, hogy nem értem amit mond. legutóbbi alkalommal 4 szer ismételte el ugyanazt , én pedig mondtam neki : I can speak English ! Shut up!

1 komment

Címkék: munka dundee


A bejegyzés trackback címe:

https://skotduda.blog.hu/api/trackback/id/tr88823914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veiszi 2009.02.11. 14:37:29

Amikor elkövettem azt a hibát, hogy egyszer Dzsimi Csángnál ettem, volt szerencsém találkozni Fogatlannal. Nála fizettem. Számla nem rémlik, hogy elhagyta volna a pénztárgépet, de ez teljesen adekvátnak tűnt nekem, hiszen Bp-n rengetegszer ettem kínai kajáldában, és ott is így dívik. Azt megerősíthetem, hogy télleg nem igazán érthető amit mond, de a jelátviteli hézagokból fakadó kommunikációs problémát áthidalta azzal, hogy egy számológépbe beütötte a fizetendő árat és megmutatta a számot :)
süti beállítások módosítása