Skótduda

egy csapat magyar Dundee-ban

összlátogatottság

Friss topikok

  • Skótduda: Szia! én az mkb-t válaszottam, és elégedett vagyok ,de az erste sem rossz diákként :) (2010.08.05. 22:53) Ostoba Tehenek Pénztára
  • rubasov: ez tök jó! (2010.08.03. 11:38) off bejegyzés - Szomszédok harcikártyák
  • everyonegetsshot: hát ha neked a harangozó teri még az a kategória :D (2009.03.15. 23:22) Belfast
  • veiszi: és döglött nyulat csőrrel belező sirályt láttál-e mán? (2009.02.11. 14:41) meglepetés a kukában
  • veiszi: Amikor elkövettem azt a hibát, hogy egyszer Dzsimi Csángnál ettem, volt szerencsém találkozni Foga... (2009.02.11. 14:37) Agyvarangy és a haverok

2009.07.08. 00:12 Skótduda

A kutya vacsorája

 

Tisztelt Dundee- i megyei járásbíróság!
Az alábbi leírás a képzelet szüleménye , szereplői kitalált alakok , bármiféle egyezés a véletlen műve.
12 évig menzás voltam  ,tehát nem mondhatni , hogy edzetlen lennék szar kaják terén . Elég hacsak néhány momentumot felidézek e nosztalgiával kevert lázálomban: a négy részre szeletelt csemege uborka , ismeretlen összetevőket tartalmazó leves (eddmegleves) , hajas-mákos tészta , menza bűz, szőrös hónaljú konyhásnéni , pecsétes abrosz . Ahogy a közismert vicc tartja : mit ettél fiam ebédre ? – üzemi koszt! Nyugodtan kijelenthetjük , hogy szinte bármelyik nap „menüje” lehetett volna egy kutya vacsorája (pl: a 3dl lében úszó paprikás krumpli hulladék virslivel ) . Dundee előtt nem gondoltam volna , hogy tudnak meglepetést okozni ételek terén , de hát egy kínai étteremben sok minden megtörténhet . Az ember azt gondolná , hogy minél nyugatabbra megy, annál inkább odafigyelnek az előírásokra ,hát nem. A helyiek nem véletlenül hívják a kínaiakat Chinkeynek. Ez hosszan kiírva chinese monkey (kínai majmot takar), ami egy gonosz rasszista kifejezés, és én is csak ismeretterjesztés céljából említem meg .  Valószínűleg onnan származik, hogy igénytelenek (heti kétszeri fürdés max. nyáron is! ) és nem igen használnak mássalhangzókat , ezért beszédüket hallgatni először mókás , később már idegesítő . Ők az étterem kínálatából nem étkeznek , inkább külön főznek maguknak ételt. Tamással általában ebből eszünk mi is délután négykor , ehetősége attól függ h ki készíti . ha főszakács rendszerint jó, de ha valami segéderő az Isten irgalmazzon. Ilyenkor olyan éttermi hulladék kerül hasznosításra ,amit már nem lehet a vendégnek adni de nekünk jó lesz alapon főznek belőle: innentől beszéljenek helyettem a képek ,amiket előre kommnetelek:
1, képen sült csirkeláb található valami trutymóval, illetve egy lábujj kinagyítva
2, párolt borsóhéj! valami gyömbéres szarral
3, még véres – tollas főtt csirke,
Jó étvágyat

 

Szólj hozzá!

Címkék: munka kínai dundee


A bejegyzés trackback címe:

https://skotduda.blog.hu/api/trackback/id/tr911233305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása