Skótduda

egy csapat magyar Dundee-ban

összlátogatottság

Friss topikok

  • Skótduda: Szia! én az mkb-t válaszottam, és elégedett vagyok ,de az erste sem rossz diákként :) (2010.08.05. 22:53) Ostoba Tehenek Pénztára
  • rubasov: ez tök jó! (2010.08.03. 11:38) off bejegyzés - Szomszédok harcikártyák
  • everyonegetsshot: hát ha neked a harangozó teri még az a kategória :D (2009.03.15. 23:22) Belfast
  • veiszi: és döglött nyulat csőrrel belező sirályt láttál-e mán? (2009.02.11. 14:41) meglepetés a kukában
  • veiszi: Amikor elkövettem azt a hibát, hogy egyszer Dzsimi Csángnál ettem, volt szerencsém találkozni Foga... (2009.02.11. 14:37) Agyvarangy és a haverok

2008.12.07. 16:35 Skótduda

meglepetés a kukában

 

Hogy hova süllyedhet az ember még 4 év egyetem elvégzése után én nem tudom … pár napja a piszkos sirályok elkezdtek odaszokni a kuka környékére, ahová az ételmaradékot öntjük , de ez még nem volt zavaró .Azonban egy esős csütörtöki napon Tamás került szolgálatba , és  éppen emelte fel az ütött-kopott szemetestartály tetejét ,amikor egy pillanatra megdermedt : a kuka nagyrésze fémből készült de rejtélyes módon van az alján egy ököl méretű lyuk , ami ki tudja milyen funkciót szolgál (sosem lehet tudni legalább ha beleöntök 3 liter levest kifolyik az utcára). A szemetesláda alján még csak egy zsák rothadó ételmaradék feküdt elterülve ,amit jóízűen falatozott egy macska méretű csatornapatkány, és amikor érezte hogy megzavarták kiváló ebédjét ,tekintetét Tamásra szegezte és mérgesen vinnyogni kezdett. Tamás meglepetésében hátraugrott és rácsapta a fedőt a kukára … a hívatlan vendég pedig angolosan távozott… s hogy van-e összefüggés a vendégek és a patkány között én nem tudom…

 

1 komment

Címkék: munka dundee


A bejegyzés trackback címe:

https://skotduda.blog.hu/api/trackback/id/tr96809476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

veiszi 2009.02.11. 14:41:10

és döglött nyulat csőrrel belező sirályt láttál-e mán?
süti beállítások módosítása