Skótduda

egy csapat magyar Dundee-ban

összlátogatottság

Friss topikok

  • Skótduda: Szia! én az mkb-t válaszottam, és elégedett vagyok ,de az erste sem rossz diákként :) (2010.08.05. 22:53) Ostoba Tehenek Pénztára
  • rubasov: ez tök jó! (2010.08.03. 11:38) off bejegyzés - Szomszédok harcikártyák
  • everyonegetsshot: hát ha neked a harangozó teri még az a kategória :D (2009.03.15. 23:22) Belfast
  • veiszi: és döglött nyulat csőrrel belező sirályt láttál-e mán? (2009.02.11. 14:41) meglepetés a kukában
  • veiszi: Amikor elkövettem azt a hibát, hogy egyszer Dzsimi Csángnál ettem, volt szerencsém találkozni Foga... (2009.02.11. 14:37) Agyvarangy és a haverok

2008.12.22. 01:33 Skótduda

Karácsony Skóciában – én má’ nyugati vagyok….

 

 
Hát itt még a karácsony is máshogy zajlik , mint pölö nálunk ..
Először is : minden ember tudja, hogy a karácsonyfát 24-én díszítjük , de itt már december 1 – én feldíszítik ráadásul mindenféle giccses hányás disz kivilágítással is körberakják a házukat…. és namcsak a házat az utcát , de az utcát is  , én nem tudom ,hogy ezeket ki tervezte , de hogy egy ötéves kisgyerek ízésesebbet tervez az tuti.
A másik hogy , minden honnan szól a hülye karácsonyi zene , és sokszor nem átallják ugyanazt a cédét nyomatni egész nap az üzletekben ,látszólag ez senkit nem zavar. bár érdekes , hogy annyira nem idegesek az emberek mint otthon . itt egész nap hömpölyög a tömeg az utcán és mindenkinél van valami, lehet h. kicsit túlzásba viszik a bevásárlást.
24-én pedig ahelyett , hogy otthon lennének elmennek mulatni ,meg inni az utcára – biztos másnaposan jobban elviselik egymást…
Ebbe a posztba sűríteném a helyi hülyeségeket is : ezpediglen az egy napos karácsonyi vásár. igen . nem elírás. december elején az emberek többsége ajándékokra vadászik itt is , de amikor valaki valami helyi jellegzetességet keres akadályokba ütközik , mert van néhány dolog ami jó itt csak nem lehet kapni vagy nagyon eldugva.  Ezért amikor végre beszereztem mindent, és elégedetten hátradőltem volna, munkába menet belefutottam a karácsonyi vásárba ami most szombaton volt 9-4 ig, beláthatjuk ez nem túl sok… és persze itt voltak azok a dolgok , amiket nem tudtam máshol megvenni pl: skótkockás kötény ,vagy dundee narancslekvár , ill. egyéb kézműves dolgok . de már fújhattam , mert már megvettem mindent ….  
Ezúton kívánok a skotduda.blog.hu olvasóinak Boldog Karácsonyt az alábbi két videóval:

3 komment

Címkék: hülyeségek hellókarácsony dundee


A bejegyzés trackback címe:

https://skotduda.blog.hu/api/trackback/id/tr65836039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

everyonegetsshot 2008.12.22. 13:11:18

azt azt nektekis :) itthon tartózkodási időintervallumokat személyre szabott bontásban posztolni legyetek szívesek.

Skótduda 2008.12.26. 11:21:12

@everyonegetsshot: az a lényeg h a hónapban már csak Juci jön , 30án , Csiky András pedig jan 3- án.
Itthon vannak már , legalább jan 10ig :
Juca,Vica ,Csabi, Lehel, Ódor G. ,Nagyistók B., jómagam ,Horváth Dávid

everyonegetsshot 2008.12.27. 02:53:08

@skotszoknya: akkor jan 3-10ig valamit kötelezően :)
süti beállítások módosítása