Skótduda

egy csapat magyar Dundee-ban

összlátogatottság

Friss topikok

  • Skótduda: Szia! én az mkb-t válaszottam, és elégedett vagyok ,de az erste sem rossz diákként :) (2010.08.05. 22:53) Ostoba Tehenek Pénztára
  • rubasov: ez tök jó! (2010.08.03. 11:38) off bejegyzés - Szomszédok harcikártyák
  • everyonegetsshot: hát ha neked a harangozó teri még az a kategória :D (2009.03.15. 23:22) Belfast
  • veiszi: és döglött nyulat csőrrel belező sirályt láttál-e mán? (2009.02.11. 14:41) meglepetés a kukában
  • veiszi: Amikor elkövettem azt a hibát, hogy egyszer Dzsimi Csángnál ettem, volt szerencsém találkozni Foga... (2009.02.11. 14:37) Agyvarangy és a haverok

2009.06.22. 12:14 Juuice Sc

nosztalgia

 

Sziasztok!
 
Na hát, több mint 1000 éve nem írtam, lehet fogni alkotói válságra, lustaságra és elfoglaltságra mind. Immáron a szent anyaföldről püfölöm a klaviatúrát, számomra a kaland Dundeeban véget ért. Nagyon jó kis 10 hónap volt, kb. bármelyik napra gondolok vissza, röhögnöm kell.
            Kezdjük ott, hogy mikor decemberben lakást váltottam, a gumtreen láttam egy jó kis házat, ahol az egyik szoba kiadó, felkerekedtem hát, és nekivágtam a számomra teljesen ajtót nyit egy csaj, hát nem kiderül hogy magyar? Nem kiderül hogy Pázmányos? És nem kiderül, hogy tele vagyunk közös ismerőssel? J egy plusz pont máris a kérónak. Jön le a lépcsőn a terhes olasz lány, akinek a helyére költözhetnék, kalauzol körbe a házban, benyit a nappaliba, kanapén ott döglik egy olasz fiú, akihez már volt szerencsém egy Weisz Gabiééknál tartott házibuliban a lépcsőház ablakában összespanoskodni és ahogy a How I met your motherben mondják, együtt ettünk egy ’szendvicset’. Megláttuk egymást, volt ott újongás, ááá, ájnójú, jemítú, jajj de jó, jajj de jó. 2 pluszpont a lakásnak. Megláttam a szobám, akkor mondtam h oké, jó lesz, kiveszem. Amúgy a ház 3 szintes, kertes, modern, nagy, világos, egyszóval imádtam J A lakótársam ugye, egy magyar lány- Heni <3, egy spanyol srác- Balta, és 2 olasz fiú- Alfonso és Roberto voltak. Ők jó arcok voltak, egy pillanatra nem hagyták, hogy ne üvöltsön a reagge a házban, valamint mindig körüllengte őket valami jellegzetes, mással össze nem téveszthető illat, amit rendszerint dohányáruval kell vegyíteni. Jó arcok voltak, na. Jelenleg Európában turnéznak jobbra-balra, merthogy ők zenélni is tudnak ám. Olyannyira h Dundeeban is játszottak az egyik szórakozóhelyen minden hónapban egyszer.
            Ha már a Dundee-beli szórakozóhelyeknél tartunk, meg kell említsem a legendás Fat Sam’s nevű komplexumot, ahol jó munkásemberként Weisz Gábor és Csiky András próbálta visszaverni a pult mögül a részeg skót had offenzíváját. Miss Nedeczky Annával gyakran tartozott kedvenc szórakozásaink közé az ő idegesítésük, példának okáért mikor Csiky kérdezte h mit parancsolok, megkértem hogy hozzon egy traubit. Erre ő: mit???? Mondom egy traubit. Csiky: na menj a p***ba. Mondom, akkor egy márkameggyet leszel kedves. Ami ezután jött, azt ő kategorikusan tagadja, de én meg mernék esküdni, hogy így volt. Közölte h nekünk se volna szabad már piát adni (amúgy csak az irigység szólt belőle, mert előtte való héten az ittassági szintje miatt, udvariasan megkérték hogy hagyja el a szórakozóhely területét), aztán kiporciózott nekem egy vodkanarancsot, Annának egy szambúkát. Amúgy jó kis hely az, a zene is megfelelő, bár néha még ott is megy az a híres-neves ’angolpop’, amire táncként jobbat nem lehet bevetni csak a híres kettőtjobbrakettőtbalra komponációt, és imádkozni h legyen mááá’ vége ennek a számnak. De még mindig nem mi voltunk a legcikibbek a tánccal meg a traubival, ugyanis egy hölgy rózsaszín, szatén, masnis estélyiben jelent meg, amiben úgy nézett ki, mint egy óriási szaloncukor. Csúnyán átverték szegényt, ez nem az a hely. Jelzem, Dundee a medvenadrág hazája, szerintem még Ágasegyházán nincs ennyi medvenadrágos arc.
            Kicsit a suliról. Enyhe zűrbe kevertem magam (nem is én lennék…), ugyanis velem is megesett az, ami a szorgos magyar diákok többségével megtörtént, azaz behívtak plágiumvád miatt. Csakhogy. Én nem úsztam meg ejnye-bejnyével, hanem az az Ormótalan Medve, akiről csupán a másodlagos nemi jellege alapján kitalálható h nőnek (vagy ahhoz nagyon hasonlónak) született, valamiért velem nem szimpatizált és felnyomott az iskolai bizottságnak és közölte h kénytelen leszek ott ekszkuzálni magamat gaz tettemért. Ehhez csak 2 hónapra volt szüksége, hogy megszervezze, de volt annyi kedvezményem, hogy vihettem egy barátot, az én választásom Csiky Andrásra esett. A tárgyalás előtti nap pedig 1 fontos party volt az underground nevű helyen, úgyhogy ott csúszott egyik longvodka a másik után, minekutána másnap nem voltam éppen a legfrissebb. Csiky áll a suli előtt, meglát, és már messziről ordibál: nagyon jó a fej, nagyon jó! :D legalább elgyötörtnek és nyúzottnak tűnik, a tárgyalás miatti nagy aggodalomban. Benn 7 ember várt rám, középen az elnök, majd azután mindenki bemutatkozott egyenként, kicsit heti hetes hangulata volt a dolognak, majd kb. annyi volt h felfogtad, hogy csúnya dolgot tettél? Igen, felfogtam, egy életre megtanultam, rettenetesen sajnálom, bocsánatot kérek, oké akkor írd újra. Kb. ennyi volt, de tényleg. Ezért kellett stresszelnie 2 hónapig annak a kemenceseggű dögnek…
            Amúgy nagyon de nagyon jó kis 10 hónap volt és rengeteget segített, hogy ennyi magyar van ott, és hogy számíthatunk egymásra. Amikor pedig együtt kirándultunk Isle of Skye-on, ami kétségkívül a világ legszebb tájainak egyike, az életreszóló élmény volt. Bizony, megérte kimenni, és van egy olyan érzésem, hogy egy-két sztorit még nagyon-nagyon-nagyon sokáig fogunk mesélni, legnagyobb örömötökre :)  J

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://skotduda.blog.hu/api/trackback/id/tr891200732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása