Skótduda

egy csapat magyar Dundee-ban

összlátogatottság

Friss topikok

  • Skótduda: Szia! én az mkb-t válaszottam, és elégedett vagyok ,de az erste sem rossz diákként :) (2010.08.05. 22:53) Ostoba Tehenek Pénztára
  • rubasov: ez tök jó! (2010.08.03. 11:38) off bejegyzés - Szomszédok harcikártyák
  • everyonegetsshot: hát ha neked a harangozó teri még az a kategória :D (2009.03.15. 23:22) Belfast
  • veiszi: és döglött nyulat csőrrel belező sirályt láttál-e mán? (2009.02.11. 14:41) meglepetés a kukában
  • veiszi: Amikor elkövettem azt a hibát, hogy egyszer Dzsimi Csángnál ettem, volt szerencsém találkozni Foga... (2009.02.11. 14:37) Agyvarangy és a haverok

2008.09.23. 23:21 Skótduda

sztereotítpia?

nemrég kaptam egy levelet amiben néhány nép sztereotípiája van felsorolva, az angolokról szóló érdekes módon nem az:

Angolok
Róluk több dolog is beugorhat egyszerre, az egyik, hogy semmi más nem esznek, mint húst, krumplit és zöldborsót, és hogy egyáltalán nem tudnak főzni. Eleve rejtély, hogy hogyan maradnak életben. Viszonylag nagy a fejük az angol gyerekeknek, mert egy szigeten szaporodnak nagyon rég óta, és egyébként is rondák, fehér a bőrük, vörös a hajuk, a nők pedig szét vannak esve. Vértelenek, rossz szeretők, kimértek, udvariasak, távolságtartóak, műmosolygók. Angol humoruk van, amit rajtuk kívül senki nem ért - talán ők se, sört isznak és focihuligánkodnak. Télen is szandált hordanak, mégsem fáznak fel.

Szólj hozzá!

Címkék: hülyeségek


A bejegyzés trackback címe:

https://skotduda.blog.hu/api/trackback/id/tr97678438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása