Skótduda

egy csapat magyar Dundee-ban

összlátogatottság

Friss topikok

  • Skótduda: Szia! én az mkb-t válaszottam, és elégedett vagyok ,de az erste sem rossz diákként :) (2010.08.05. 22:53) Ostoba Tehenek Pénztára
  • rubasov: ez tök jó! (2010.08.03. 11:38) off bejegyzés - Szomszédok harcikártyák
  • everyonegetsshot: hát ha neked a harangozó teri még az a kategória :D (2009.03.15. 23:22) Belfast
  • veiszi: és döglött nyulat csőrrel belező sirályt láttál-e mán? (2009.02.11. 14:41) meglepetés a kukában
  • veiszi: Amikor elkövettem azt a hibát, hogy egyszer Dzsimi Csángnál ettem, volt szerencsém találkozni Foga... (2009.02.11. 14:37) Agyvarangy és a haverok

2009.03.11. 05:12 Parduc

a Skótok és a munka

A Skótok munkamoráljáról még senki nem írt, hát itt az ideje. A Skótok nem kimondottan sztahanovisták. Íme néhány példa:

Az estének vége és takaritani kellene. Én éppen felmostam egy kb 50nm-es területet, amiből elötte persze ki kellett hordani a bútorokat felsöpörni és ezután jöhet csak a felmosás majd a skvídzsi  (fingom nincs mi az Magyarul, ez egy kurva nagy ablaktörlő am egy seprűnyélre van erősítve és ezt kell felmosás után végig húzni a földön). Miközben ezt csináltam 3 an álltak és néztek engem, ahelyett hogy segítettek volna. Mikor megkérdeztem nincs e valami dolguk azt mondták, hogy nincs (mögöttük meg hatalmas szeméthalom volt még a tánctéren).

Legutóbb a Lengyel munkatársam panaszkodott egy Skót csajra. Pohárszedésre voltak beosztva. A Skót csaj képes volt arra a csodára, hogy egy viszonylag forgalmas napon 3 pohárral jöjjön vissza a kosarában. Normál esetben vagy 40 pohár belefér. Majd a helyzetet fokozandó 10-15 percekre többször is eltűnt, senki nem tudta hová. De a csúcs az votl, mikor bevitt a konyhába egy széket és leült. Ott üldögélt az est hátralevő (kb 1órát) részében. Majd mikor a buli végetért valaki kizavarhatta mert 10 percet söprögetett, majd visszaült és végig nézte ahogy a szerencsétlen Lenygel csaj rohangál körülötte. Mondjuk én lerugtam volna a székről.

Van egy munkatársam, aki olyan lassú hogy azt már tanitania kéne. Leginkább útban van a bárpult mögött, mivel nehéz miatta mozogni. Az árakat képtelen volt megjegyezni 3 hónap alatt emiatt minden egyes piánál, odamegy a pénztárgéphez, beüti, visszamegy a vendéghez elkéri a pénzt majd megint a pénztárgéphez megy. Ez abban az esetben ha valaki 6 kölönböző dolgot kér érthető, de ha valaki kér egy üveg sört, azért tudhatná mennyibe kerül. Ráadásul kb tyúklépésben jár.

Felvettek egy új srácot. 2 napja volt ott mikor betették velem egy bárpultba. Az még érthető, hogy nem tudja hogy kell felkészíteni a bárt, de hogy nem is érdekli.... Ott áldogált és nem csinált semmit 1 órán keresztül egészen a nyitásig, a bár supervisora se szólt rá érthetetlen módon. A nyitáskor azonban megmozdult. Sikerült elrontania a pénztárgépet egy mozdulattal (a képernyő dőlésszögét akarta megváltoztatni, majdnem kitépte a helyéről) amit utána kb 20 percig szereltek, hogy működjön.

 

Szólj hozzá!

Címkék: munka


A bejegyzés trackback címe:

https://skotduda.blog.hu/api/trackback/id/tr10995175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása